Blog o copywritingu
Dzielimy się wiedzą na temat copywritingu i content marketingu. Sprawdź nasze najnowsze publikacje!
Jak pisać skuteczne nagłówki, które trafiają do odbiorców
Pięć sekund – tyle masz czasu na przekonanie odbiorcy, że warto poświęcić chwilę właśnie na Twój tekst. Jak to zrobić? Najlepszym sposobem są magnetyzujące nagłówki, obok których trudno przejść obojętnie….
10 namingowych wpadek i nieudanych nazw wielkich marek
W procesie twórczym warunkującym sukces firmy jednym z najważniejszych elementów jest adekwatne i przemyślane nazewnictwo. Dobra nazwa ułatwia budowanie wartościowej marki, wyznaczając jej charakter, wyróżniając spośród konkurencji i kształtując wizerunek….
Sprzedawaj strachem, czyli lęk jako narzędzie copywritera
Strach się bać, pisząc taki artykuł! Jednak fakt, że strach tak skutecznie angażuje naszą uwagę i motywuje do działania, skłania ku jego głębszej analizie. Jak ta emocja bywa wykorzystywana w…
Brzmienie słów w reklamie. Jak wykorzystać symbolizm fonetyczny w copywritingu i marketingu
Język, którym się komunikujemy, jest fascynującym obszarem badawczym dla naukowców i lingwistów. Choć pozornie może się wydawać, że znamy wszystkie jego tajemnice, w rzeczywistości istnieje wiele aspektów, które wciąż pozostają…
Humor w copywritingu i reklamie. Jak tworzyć zabawne i skuteczne marketingowo treści?
Dlaczego niektóre reklamy pozostają w pamięci na długo, a inne szybko zapadają w zapomnienie? Odpowiedzią często jest humor. Właściwie zastosowany, może być świetnym sposobem na przyciągnięcie uwagi, budowę relacje z…
Psychologia zachowań konsumenckich a copywriting. Jak tworzyć perswazyjne treści marketingowe i sprzedażowe, które oddziałują na klientów
Zanim włożysz do koszyka produkt albo klikniesz „Kupuję” w sklepie internetowym, w Twoim mózgu odbywają się skomplikowane procesy, które mają na celu uzasadnienie podjętej decyzji. W efekcie uznajesz ją za…
Zaufanie do agencji copywriterskiej – kluczowy aspekt współpracy
Zaufanie odgrywa kluczową rolę nie tylko w relacjach międzyludzkich, ale również biznesowych. Dlaczego jest ono szczególnie istotne w przypadku współpracy z copywriterem? W jaki sposób je zbudować i na co…
Case study – Stojan S.C. Jak zwiększyliśmy ruch z Google o 406% w 6 miesięcy
Poprzez współpracę z firmą Stojan udowadniamy, że profesjonalny copywriting połączony z odpowiednio zaplanowanymi działaniami content marketingowymi i optymalizacją SEO skutecznie napędza ruch na stronie, pozwala na pozyskiwanie leadów i generuje…
Evergreen content – publikuj treści, które się nie starzeją
Wiadomości i treści newsowe, o których dowiadujesz się dzisiaj w mediach informacyjnych, jutro przestaną kogokolwiek interesować. Evergreen content jest czymś zupełnie przeciwnym – to treści, które pozostają aktualne przez lata…
Jak napisać tekst na stronę internetową? 10 kroków do stworzenia wartościowej i skutecznej treści
Chcesz (lub musisz) stworzyć tekst na stronę WWW, ale nie wiesz, jak się za to zabrać? W takim razie mam dla Ciebie garść porad pomagających w osiągnięciu oczekiwanych rezultatów. Krok…
Content w sklepie internetowym – jakie treści powinien zawierać e-sklep, aby zwiększyć sprzedaż i zadbać o marketing?
Prowadząc sklep internetowy, inwestujesz w marketing, pozycjonowanie, obecność w social mediach, ale czy pamiętasz o wypełnieniu odpowiednio dobranym, wartościowym contentem? Jeśli zastanawiasz się, jakie treści tworzyć na stronie e-commerce i…
Content decay – czym jest i jak wpływa na pozycje w Google?
Udało Ci napisać dopracowany w każdym szczególe tekst, który szybko osiągnął wysokie pozycje. Po upływie miesięcy ku swojemu zaskoczeniu zauważasz, że artykuł z czasem zaczyna przyciągać coraz mniej odbiorców, mimo…
Usługi agencji copywriterskiej. Dlaczego i kiedy warto zdecydować się na wsparcie w copywritingu?
Zastanawiasz się, czy usługi copywritera są Ci potrzebne? Przecież napisanie kilku tekstów to nic trudno, prawda? Zresztą kto zna Twoją firmę lepiej niż Ty? Okazuje się, że takie podejście może…
Praca w agencji copywriterskiej – jak wygląda, czym jest, na czym polega?
Zastanawiasz się, jak w praktyce wygląda praca w agencji copywriterskiej? Czym zajmuje się copywriter zatrudniony przez firmę specjalizującą się w dostarczaniu treści? Jak znaleźć pracę i ile można zarobić w…
11 darmowych narzędzi copywritera, które pomogą Ci w pisaniu tekstów
Chcesz pisać jeszcze lepiej, ciekawiej i szybciej niż dotychczas, mając pewność pełnej poprawności językowej tworzonych tekstów? Sięgnij po narzędzia copywritera, które Ci to ułatwiają – sprawdź listę 11 użytecznych i…